Az Exclusive Group egyik legrégebbi alapembere, akinek a fő feladata a céges postázások kezelése, felügyelése és a kapcsolattartás a partnerekkel. Viszont a munkája nem áll meg ennyinél, hiszen van olyan terület, ahol nem csupán a postázást irányítja, hanem a napi takarításokat, sőt, a nagytakarításokat is gond nélkül megszervezi és levezeti. Sokoldaluságát jellemzi, hogy az Exclusive Moverben is sokszor szerepet vállal. Így nyugodtan elmondhatjuk, hogy igazi „Joker” az Exclusive Group berkein belül.
Hogy alakult a cégnél a karriered?
Több, mint 10 éve ismerem Bokros Gábor ügyvezető urat, akivel sokáig egy munkahelyen dolgoztunk. Eme ismerettségből jött a lehetőség, hogy az Exclusive Group csapatát erősítsem (akkor még egy személyben). A postázás volt az első megbízásom, ahol sok céggel és későbbi baráttal ismerkedtem meg. A cég bővülése után a takarítás és a költöztetés is a munkám része lett, de nem bánom, mert így színes a világ, nincs olyan nap, mikor unatkoznék.
Mivel telik egy munkanapod mik azok a feladatok, amiket el kell látni jelen?
A napjaim mindig mások, bár vannak állandó szereplői. Az irodában kezdek minden reggel, kivétel akkor, amikor épp felmérni megyek, vagy helyettesítem a szabadságolós kollégákat. Felügyelem és ellenőrzöm a hozzám tartozó nagyobb társasház takarítását és az ottani kolléganővel minden nap egyeztetek, hogy mire van szüksége. A délelőtt folyamán e-mailekre válaszolok és telefonon is beszélek vagy a kollégákkal vagy a partnerekkel, ugyanis a postázó részleg vezetése miatt, közel 50 céggel állok napi kapcsolatban. S hogy mitől lehet mindez sikeres és átlátható? A jó kollégák nélkül erről szó sem lehetne, de nekem ebben is szerencsém van. Van olyan kiemelt partnerünk, akiknek heti rendszerességgel külön borítékolunk és táblázatba írjuk postai feladásait, ez egy összetett feladat, de abszolút megoldható. Nagyjából így tudom jellemezni egy napomat, ám ha épp valamiféle nagytakarítás, vagy helyettesítést kell végeznem, akkor természetesen, ott segítek, ahol tudok és ameddig az erőm bírja.
Hogy megy végbe egy folyamat a partner megkereséstől, a szerződésen át a tényleges postázásig?
Szerencsés helyzetben vagyunk, mert egyre jobban érdeklődnek a cégek a postázással kapcsolatban. Ők pénzt és időt tudnak általunk megtakarítani, amiről a honlapunk is árulkodik. Amint megkeres egy cég, természetesen azonnal beszélek vele, illetve, ha elfgolalt vagyok, akkor egyből visszahívom, amint időm engedi. A cégnél alap, hogy nem hagyunk senkit sem parlagon, mindenkit visszahívunk a lehető legrövidebb időn belül. Amint a beszélgetés megtörténik, kiderül számomra, hogy mik az igények és ez alapján küldök számukra árajánlatot. Elküldéstől számítva maximum egy napon belül újra keresem őket, hogy érdeklődjek, bizonyosan megkapták-e, s ha igen, lenne-e kérdésük bármivel kapcsolatban. Ha itt sikerül elnyeri a bizalmat, akkor mindig fel szoktam ajánlani a személyes beszélgetést, illetve szemrevételezést, ám a mostani időszakban, ez ritkábban szokott előjönni (érthető okokból – home office, kevés szemlyes kontakt kérése, stb.). Ha elfogadják az árajánlatot, akkor megírom a szerződés tervezetet, amit aláíratok és a végén megegyezünk egy olyan kezdő időpontban, amikor ténylegesen el tudjuk majd hozni a postázandó küldeményeit a cégnek. Ha ez is lefixálódott, akkor a meglévő 4 kolléga valamelyikéhez hozzárendelem (logisztikai szempontból ahhoz, akinek van amúgy is az adott területen munkája/cége). A kolléga pedig hozza a postát, amit mi feladunk (bár a „postás szlogenünk” az, hogy - Soha ne add fel!). Mindez ennyire egyszerű. Nemde?